terça-feira, 9 de março de 2010

I was wrong and I ask you to forgive me because! / Eu Errei e peço que me Perdoem!



.


Eu Errei e peço que me Perdoem, pois, acreditei em alguem que se passou por um Jornalista da BBC mas, pedi para minha esposa para checar o nome por ele dado, observou que era o nome de um Ator de um file que fala justamente da Vida de Jornalistas.
.
Eu Errei ao Publicar algo sem confirmar e estou muito envergonhado por isto.
.
Mas, a Verdade é a Verdade por mais que machuque.
.
Por outro lado quem quer tanto descredenciar o Meu Blog e a Mim Por conseqüência?
.
Roberto Milán
.
.


I was wrong and I ask you to forgive me because, I believed in someone who has passed by a BBC journalist, but, I Asked to wife to check the name given by him, which was recorded during the name of an actor in a file that just speaks of Life Journalists.
.
I I was wrong to publish something without confirming and I am very embarrassed by it.
.
But the truth is the truth for more than hurt.
.
On the other hand somepeople wants to disqualify both, Me and My Blog! Why they want to do it?
.
.

Roberto Milan

2 comentários:

suziane disse...

I Am Roberto Milán, and the Google withdrew my password from my Google communities and my Orkut profile accounts, so I can not write any thing more.
Who was behind this; The China government or Lula Government? Lula Dictator!
I will start a hunger strike due to Flight Safety and for freedom of speech in the “Três Poderes Square” in Brasília DF Brazil if the Attorney Rodrigo Di Grandis do not offers complaint against the Brazilian Air Authorities.
Roberto Milán

suziane disse...

Sou Roberto Milán, Estou denunciando que O Google Retirou todas minhas senhas tanto do Orkut como do meu Blog.
Foi o Governo Chinês que Impôs isto ou foi mesmo o Governo do Filho do Brasil, Digo do Presidente Luis Inácio Lula da Silva, o Ditador!

Informo que se o Procurador Rodrigo Di Grandis não Apresentar a Denuncia eu irei fazer Greve de Fome na Praça dos Três Poderes pela Segurança de Vôo e Liberdade de Expressão

Roberto Milán