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Anderson R Borck:
00:27 (42 minutos atrás)excluir
V Commitment for Full-stop Landing
Landing incidents and accidents clearly demonstrate that after the thrust reversers
have been deployed (even at reverse idle), the landing must be completed to a full
stop, as a successful go-around may not be possible.
The following occurrences have resulted in a significantly reduced rate of climb or in
departure from controlled flight:
• Thrust asymmetry resulting from asymmetrical engine spool up (i.e., asymmetrical
engine acceleration characteristics from a ground idle level);
• Thrust asymmetry resulting from one thrust reverser going to the stow position
faster than the other one; and,
• Severe thrust asymmetry resulting from one thrust reverser failing to re-stow.
(Airbus)
"Conforme pode ser visto, a Arremetida é impossível nos dias de hoje tanto nas aeronave Airbus como nas aeronaves Boeing entre outras o que nos leva a re-enfatizar a necessidade URGENTE da homologação da RMAP em que PROIBIRIA uma Aeronave ter este tipo de RESTRIÇÂO OPERACIONAL.
Muito Obrigado por sua participação e contribuição senhor Anderson R Borck."
Roberto Milán
BRASIL! Império dos OFICIAIS GENERAIS que o tomaram de Dom Pedro ll e desde
então, estão no SUBMUNDO COAGINDO, AMEAÇANDO, MATANDO, Estuprando,
Desfazendo Famílias, SEQUESTRANDO E COLOCANDO inocentes na cadeia,
Hospício; Esse é o destino de todos que querem uma República!
-
*Isso é o que os Oficiais Generais das Forcas Armadas Fazem com quem
descorda dele!*
*EDIÇÃO EXTRA!!! LAS PALMAS, GRAN CANÁRIAS! 30/12/2018*
*URGENTE! U...
Há 6 anos
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