terça-feira, 29 de julho de 2014

Onde fica o honesto senhor Presidente Joaquim Barbosa?A Loja de meu Patrão foi arrombada!Procuraram por documentos! Que Documentos?

Entraram na Loja de meu Patrão, poucas coisas de valor foram tiradas, mas, OS DOCUMENTOS DA LOJA FORAM TODOS REVIRADOS!
A Informação (AMEAÇA) foi Clara! Em qualquer lugar entramos e fazemos o que queremos!
CORTARAM os Fios do Alarme justamente próximo à CENTRAL de ALARME da loja de Meu Patrão!
Somente pessoas (que sabiam o desenho da Central de Alarme) credenciadas poderiam saber onde fica a posição!
Eu mesmo não sabia por ser tão reservada a posição!
Mas, quem fez, fez a mando de Criminosos que usam Gravata e estavam interessados em documentações da Loja!
Objetivo, Descobrir algo que possa ser usado contra meu Patrão!
Afirmei que teria de sair de meu emprego para proteger meu Patrão! Ele me convenceu a ficar! Agora penso: Será seguro para ele ser meu Patrão?
Quem quer que eu saia de meu emprego?
Qual o Porquê?
Coloquei meu emprego a disposição de meu Patrão novamente!
Amigos que me apoiam, será se ainda não passou do Basta?
Criminosos estão soltos, o Poder Judiciário apoia Criminosos em seus crimes!
O que resta aos cidadãos de bem?
Realmente é muito difícil ser persistente na luta contra a corrupção principalmente dentro do Poder Judiciário, digo, OAB, Ministério Público e demais membros dessa organização criminosa!
Onde fica o honesto senhor Presidente Joaquim Barbosa?A Loja de meu Patrão foi arrombada!Procuraram por documentos! Que Documentos?
Se não fosse Deus, eu não seria persistente!
Mas, não desisto!
Obrigado pela atenção e compreensão!
Mostrem a todos que não gostam de corrupção!

Link da Publicação: http://robertomrmilan.blogspot.com.br/2014/07/onde-esta-o-honesto-senhor-presidente.html


Roberto Milán

quinta-feira, 17 de julho de 2014

Presidente Joaquim Barbosa, um denunciante de crimes Graves Cometidos pela OAB (com provas cabais destes crimes), tem que ser avaliado se é sano? Tem que provar que é sano!

Favor me Ajudem....

PLEASE HELP ME!!!!!!!

PLEASE USE TRANSLATER SITE!!!!!!! 


(((((Favor leiam o que está em todos os comentários em todos os meus blogs, não permitiram eu publicar isso no comentário da denuncia feita do Advogado do Inglês,Link:http://robertomrmilan.blogspot.com.br/2014/07/o-povo-brasileiro-sabe-que-em-uma.html ,assim como o Delegado Responsável e o membro do Ministério Publico Responsável pelo caso do Inglês da Fifa!)))))

Divulguem a todos por favor, é muito Grave mesmo!!!!!

Nessa altura do campeonato, já não acredito se o Presidente Joaquim Barbosa tem realmente boa intensão na briga contra a corrupção!

Vejam é tem a Rede Nacional de Comunicação para denunciar tudo que eu já mandei de prova para ele.

Solicito ao que me ajudam a manter-se dentro da Lei.

Mas, se me matarem ou tentarem matar a minha mente, acho que o Povo Brasileiro Merece saber de todas as formas que a tecnologia permite.

É possível que terei que abandonar meu trabalho, ficou muito arriscado para tentarem me cortarem  cabeça tanto fisicamente (matando-me, como armando um esquema para me colocar como louco em um manicômio!



LEIAM AGORA O E-mail enviado ao Presidente Joaquim Barbosa e Testemunhas!


Date: Thu, 17 Jul 2014 17:52:37 -0300
Subject: Mais crime contra a humanidade cometido contra mim.
From: robertomelorodriguezmilan@gmail.com
To: anonbrpt@anonymousbrasil.com; robertomrmilan@gmail.com; robertomrmilan@hotmail.com; presidencia@cnj.jus.br; robertomelorodriguezmilan@gmail.com; rgrandis@prsp.mpf.gov.br; anistia_internacional_brasil@mail.vresp.com; redacaopiaui@revistapiaui.com.br; sct@amnesty.org.uk; ryan.gallagher@theintercept.com; activism@amnesty.org.uk; aimember@aiusa.org; info@es.amnesty.org; newswatch@bbc.co.uk; emb.brasilia@maec.es; editora-asa@asaventura.com.br

De: Roberto Melo Rodriguez Milán.
CPF: 255826313-72
Para: Presidente Joaquim Barbosa do Supremo Tribunal Federal e Conselho Nacional de Justiça.

                                              Denuncia.

Antes da Denuncia, tenho que informar um acontecimento:
Após eu denunciar o Advogado do Inglês para o senhor assim como o Delegado e membro do Ministério Público Aconteceu algo muito estranho em meu trabalho.
Na segunda feira passada começaram a trabalhar um casal onde trabalho, Centro Sul, uma loja, tudo seria normal se não tivesse varias coisas estranhas!
O cidadão por nome de Luciano apresentou-se como Pastor Evangélico que mora em Formigueiro (Cidade que fica a 60 Km de Santa Maria de onde existe 1ª ligação de ônibus no período matutino sentido Formigueiro Santa Maria as 06:00 horas e ultima ligação sentido Santa Maria Formigueiro as 19:00 horas)  e estuda em Santa Maria Psicologia. A esposa (conhecida na cidade como Enilce) desse Cidadão apresentou-se como Psicologia, Ambos estavam trabalhando em serviço bem abaixo de sua capacidade intelectual (Formação) , no meu caso é compreensível, mas, é injustificável a pessoas que moram em uma casa muito ampla na Rua Arlindo Scherer  Número 55 em Formigueiro, Pastor conhecido desde a entrada da Cidade, assim eu cheguei até o endereço deles! Não fui até a casa, apenas passei por ela para confirmar as informações recebida pelas ruas de formigueiro (Garantindo que qualquer acusação maldosa fosse infundada e para isso cortei o meu cabelo próximo a casa do senhor Luciano) (Conheço os Caminhos dos Criminosos da OAB)
Devo informar que o senhor Luciano falou-me que não tinha carro, dessa maneira não teria como está na loja às 07:42 e muito menos sair de sua Faculdade e voltar para Formigueiro no mesmo dia, visto que o ultimo ônibus sai as 19:00 horas de Santa Maria para Formigueiro ( Cidade Isolada)
O seu Luciano colou em mim e eu sabendo que tinha coisa errada comecei a falar sobre tudo que estava acontecendo comigo e com minha família, sempre testando, pois, percebi que ele estava sempre ansioso olhando para o seu telefone confirmando algo, acredito que estava transmitindo a conversa, Fiz alguns testes como falar coisas que uma pessoa normal, (não uma profissional) não daria continuação a fala sem uma interferência irônica no mínimo, mas, um profissional daria... Literalmente colou em mim, e fiquei intrigado que meu Patrão não chegava junto nunca, normalmente meu patrão sempre checa se estamos trabalhando e um cara novo no emprego não era checado. Mas, eu fiz alguns outros testes e entre eles eu falei do Presidente da OAB em Santa Maria, nessa hora ele, o senhor Luciano tomou uma atitude busca com seu telefone ( acredito que o desligou) e logo se afastou. Mais tarde perguntou se o sistema de segurança da loja realmente funcionava, respondi que sim...
Ao Sair do Serviço no período vespertino o meu Patrão sugeriu que eu desse carona ao casal, assim eu fiz, fiquei intrigado com perguntas feitas pela Psicóloga, uma delas se eu era feliz, se eu acreditava no senhor (Presidente Joaquim Barbosa)
No dia seguinte, o senhor Luciano continuou colado em mim e evitava que os outros funcionários da empresa escutasse a nossa conversa, mas, tão logo se afastavam, o senhor Luciano voltava a dá corda para eu falar, assim eu fiz, queria saber quem tinha mandado fazerem uma avaliação psicológica em mim, mas, fiz uma derradeira checagem para saber o que estava acontecendo e exclamei em tom de voz baixo, mas, claro e objetivo fitando o olho nele (pois, eu estava de frente para minha bancada de serviço consertando uma fritadeira de batatas, esse celular é como um microfone aberto! Aviso a todos se acontecer alguma coisa  com o senhor João (meu patrão) se alguma coisa aparecer dentro da loja ou sair sem o conhecimento de seu João, as pessoas que estão me ajudando ficarão sabendo e eu que sempre pedi para não fazerem nada fora da Lei, pedirei que eles usem qualquer meio para mostrar ao povo brasileiro o que os Criminosos da OAB estão fazendo.
O senhor Luciano logo saiu e desligou-se de mim não mais se aproximando de mim!
Na saída vespertina, novamente o meu patrão sugeriu que eu desse carona para eles, assim eu fiz, era a hora da psicóloga fazer suas perguntas e eu que não cometi, não cometo crime algum respondia com muita felicidade acreditando na Proteção de meu Deus!
Ontem logo as 08:00 eles saiam de uma reunião com o meu Patrão e encontraram-se comigo e só de mim  solicitaram meu e-mail, eu os dei meu e-mail e demais links de meus blogs!
Relato agora o que escrevi para meu patrão em uma saída para entregar mercadorias!
Brigo com pessoas muito poderosas.
O Advogado do gringo da Fifa foi denunciado por mim, um inquérito foi aberto contra ele...
Fui avaliado aqui na sua empresa após isso! Ele sorriu concordando!
Já estava escrito no papel para ele não falar!
Os dois eram psiquiatra ou psicólogos! Ele sorriu novamente e demonstrava de fazer algo.
[Devo informar que ele (meu patrão) exclamou no dia anterior, temos que fazer tudo direito para não ter um processo!]
O senhor sabia?
Ele respondeu dizendo:
Eu fiz um teste de matemática muito legal, vou te dá para tu fazeres!
Respondi falando também (Eu tenho preguiça de pensar), mas, respondi escrevendo, eu não quero teste! Ele sorriu dando a entender que concordava!
Escrevi que a mulher perguntou se eu era feliz e outras coisas estranhas! (continuei escrevendo) Então eu disse... ( mesmo já relatado acima que falei para o senhor Luciano) ele (meu patrão sorriu) continuei escrevendo para ele: perceberam que eu tinha sacado a intenção deles e no dia seguinte saíram!
Seu João eu já fui em formigueiro e lá não tem ônibus nos horários  que falaram para Santa Maria e de Santa Maria para lá!
Perguntei escrevendo:
O senhor está comigo?
O senhor sabia?
Eu estou muito Próximo da vitória!
Quer ser amigo de um Protegido de Deus?
O senhor não terá só dinheiro mas, a proteção de Deus!
O cara perguntou se o alarme da loja é eficaz!
Eles são da parte do Presidente Joaquim Barbosa?
Ele ficou nitidamente com muito medo, como se tivesse recebido ordem judicial e que era de caráter sigiloso!

Agora Presidente eu lhe pergunto!
Um denunciante de crimes Graves Cometidos pela OAB (com provas cabais destes crimes), tem que ser avaliado se é sano? Tem que provar que é sano!
Um Advogado que foi filmado ajudando na fuga de um procurado pela justiça recebe o direito de não falar em um inquérito, eu um cidadão vítima de crimes contra a humanidade sou submetido a avaliação psiquiátrica dentro de meu ambiente de trabalha a revelia de minha aprovação e pior sem minha ciência da avaliação, no escurinho da legalidade e moral!
Que Poder Judiciário é esse?
Onde está a lisura do Poder Judiciário?
Meu Patrão claramente coagido...
Todos meus colegas achando um absurdo esse casal morando em Formigueiro trabalhando e estudando em Santa Maria.
Agora eu lhe pergunto Presidente Joaquim Barbosa!
Que ou quais evidencias de crimes correm contra mim?
Onde coloquei a vida de alguém em risco?
Qual a falsa denuncia que eu FIZ?
Por que uma pessoa que tem denunciado crimes graves cometidos por pessoas muito influentes no Brasil não tem uma proteção clara e objetiva por parte do Estado Brasileiro visto que crimes graves estão sendo cometidos contra mim?
O senhor está esperando darem cabo de minha pessoa?
O senhor mandou fazerem teste de sanidade em mim?
Caso seja verdade, eu lhe pergunto, baseado em que crime? Denunciar  pessoas influentes (da OAB principalmente) é crime?
Por que o senhor Luciano não quis que na Gravação não estivesse os Crimes cometidos pelo senhor Péricles (presidente da OAB Santa Maria e do então Coordenador do Curso de Direito da HFSM e responsável pelos direitos humanos da OAB Santa Maria, senhor José (esqueci o nome dele, o senhor acha no processo aberto por ele que tentaram me colocar como louco no hospício )?

Esse Documento Publicarei, inicialmente nos comentários do meu Blog Flight Safety by Roberto Milán e envio email para algumas testemunhas junto ao e-mail enviado para o senhor!
Solicito deferimento!

Obrigado pela sua atenção e compreensão.

Formigueiro (Rio Grande do Sul) 17/07/2014.


Roberto Milán

domingo, 13 de julho de 2014

O POVO BRASILEIRO SABE QUE em uma Republica Democrática, A LEI É COMO OS TRILHOS ONDE O TREM CORRE EM CIMA e o Poder Judiciário é o TREM! Mas, no Brasil, o Poder Judiciário é a Lei, o TRILHO e o TREM!

From: robertomrmilan@hotmail.com
To: aprigioperossi@hotmail.com; anonbrpt@anonymousbrasil.com; robertomrmilan@gmail.com; robertomrmilan@hotmail.com; presidencia@cnj.jus.br; robertomelorodriguezmilan@gmail.com; rgrandis@prsp.mpf.gov.br; anistia_internacional_brasil@mail.vresp.com; redacaopiaui@revistapiaui.com.br; sct@amnesty.org.uk; ryan.gallagher@theintercept.com; activism@amnesty.org.uk; aimember@aiusa.org; info@es.amnesty.org; newswatch@bbc.co.uk; emb.brasilia@maec.es; editora-asa@asaventura.com.br
Subject: Denuncia: Venho através desse e-mail denunciar o crime cometido pelo advogado Fernando Fernandes do Inglês Raymond Whelan , por crime de ajuda a fuga de pessoa com ordem de prisão declarada pelo Poder Judiciário.
Date: Sun, 13 Jul 2014 07:01:25 +0000

De: Roberto Melo Rodriguez Milán.
CPF 25582631372
Para: Presidente do Supremo Tribunal Federal e do Conselho Nacional da Republica Joaquim Barbosa.

                                          Denuncia:
            Venho através desse e-mail denunciar o crime cometido pelo advogado Fernando Fernandes do Inglês Raymond Whelan , por crime de ajuda a fuga de pessoa com ordem de prisão declarada pelo Poder Judiciário.
            Como o senhor é sabedor a Constituição da Republica Federativa do Brasil não faz distinção entre os que vivem no território nacional. O Direito de um Advogado de defender seu cliente não lhe declina qualquer poder em esconder seu cliente e muito menos ajudar seu cliente um fugir de uma ordem de prisão.
            Denuncio também o Membro do Ministério Público Marcos Kac e o Delegado Fábio Barucke responsável pelo caso de ainda não terem denunciado o Advogado xxx que foi filmado tanto no hotel dando fuga para o Inglês como fotografado com o Inglês em fuga numa parada de Ônibus logo após sua saída do hotel.
            Meu dever de cidadão é denunciar Crimes cometidos em que sou testemunha, nesse caso não só eu, mas, todos os brasileiros que estão vendo os Jornais de TV, claro que como o Membro do Ministério Público e o Delegado do caso não cumprem sua obrigação. Sou Obrigado a Denunciar o Advogado que comete o crime de ajudar na fuga do procurado pelo Poder Judiciário e das autoridades que cometem o crime de não denunciar um membro da OAB.
            Infelizmente não posso fazer denuncia na Delegacia de policia seguindo o tramite que seria normal, mas, aqui no RIO GRANDE DO SUL assim como era no MARANHÃO eu não tenho o meu direito de denunciar ou qualquer pessoa e por essa razão denuncio ao Presidente do Supremo Tribunal Federal e Conselho Nacional de Justiça.
            Desde agora, credo que o senhor será sensível a restrição imposta pelo Governo do Estado do Rio Grande do Sul através de sua Policia Civil. Solicito que o senhor faça chegar ao Juiz responsável pelo caso minha denuncia para ser julgada.
            Devo lembra-lo que leis complementares e ordinárias me impedem de atingir a personificação da lei, um Juiz de direito, simplesmente por eu ser um cidadão de segunda classe como qualquer cidadão brasileiro que não seja membro da maior organização criminosa do Brasil, cito, a OAB.
            Ao senhor tenho o direito de atingi-lo não como Juiz, mas, como Presidente do Conselho Nacional de Justiça para fazer essa e outras denuncia e o senhor como Presidente do CNJ pode ajudar-me a ser, a exercer o meu dever de um Cidadão Brasileiro.   
            Solicito que o senhor leia a sequencia de artigos meus que serão publicados em meus Blogs Flight Safety by Roberto Milán Link robertomrmilan.blogspot.com  e a Tribuna de Roberto Milán  Link  atribunaderobertomilan.blogspot.com que tem como objetivo clarear bem aos leitores que me seguem o que cada poder é responsável em uma REPUBLICA, cito Poder Judiciário que julga conforme a lei e não faz leis, Poder Executivo que executa a lei e Poder Legislativo que faz a lei!
            Desde já agradeço a sua prorrogação de permanência no STF e no CNJ.
            Uma pessoa como o senhor tem a obrigação de se manter em uma Tribuna com Holofotes para o bem do povo Brasileiro e demais povos mais pobres do mundo como os da África.
            Escrever o livro "Meu País" e escrever outras propostas é o meu dever para melhorar a vida de muitas pessoas pobres ao redor do mundo, divulga-las é para intelectuais famosos como o senhor!
            Link do livro "Meu País" livrosderobertomilan.blogspot.com 
            Informo que deve ser digitados todos os caracteres do link, visto que se clicar no link que aparece aparentando ser o mesmo, a resposta será "Site Inesistente"
            Presidente Joaquim Barbosa, muito obrigado por fazer o CNJ entrar em contato comigo, mas, como ficou claro com o e-mail enviado pelo CNJ, O senhor está comandando um Avião que a tripulação não respeita o Comandante e sim o Império Paralelo que os membros da OAB são determinantes em seu organograma.   

           O POVO BRASILEIRO SABE QUE em uma Republica Democrática, A LEI É COMO OS TRILHOS ONDE O TREM CORRE EM CIMA e o Poder Judiciário é o TREM! Mas, no Brasil, o Poder Judiciário é a Lei, o TRILHO e o TREM! 
Prova disso são as ordens do Poder Judiciário no cumprimento de  até 100% dos serviços  pelos trabalhadores em estado de Greve! O Resultado foi o descumprimento da ordem judicial pelos trabalhadores! Uma verdadeira Anarquia! (Para os que não sabem, a Lei de Greve obriga que, no mínimo 30% dos serviços mantenham-se operando.)

            Presidente, o POVO BRASILEIRO não é BURRO, o POVO sabe que o Poder Judiciário é o responsável por tanta Corrupção no Brasil, só ainda não sabe que a OAB (Advogados, Delegados, "Membros do Ministério Público",Defensores públicos, Juízes de Tribunais,) são os Principais responsáveis do apoio do Poder Judiciário aos CORRUPTOS no BRASIL.
            Agora a OAB conseguiu fazer os Juízes Togados serem membros da OAB, o Porquê é simples, pois, são poucos Juízes Togados (os Juízes que fizeram concurso público para juízes e fizeram a escola de MAGISTRADOS )  nos Tribunais, o que mostra claramente que são em sua maioria quase absoluta, HONESTOS!

            O senhor, apesar de ser oriundo no Ministério Público, só chegou ao Supremo porque o Ex-Presidente Lula usou a sua Raça Negra para lhe escolher, desrespeitando o seu Currículo, a sua PESSOA HUMANA, Ex-Presidente Lula, um Hipócrita Racista deu um tiro no Pé escolhendo um Profissional Honrado como o senhor que não se deixou ser usado pela propaganda política do Ex-Presidente Lula.  Meus Parabéns! Como estou ORGULHOSO de TER como PRESIDENTE DO SUPREMO TRIBUNAL FEDERAL da Republica Federativa do Brasil, o SER HUMANO, PROFISSIONAL a serviço da Lei CHAMADO Joaquim Barbosa. 

            NÃO entre na POLÍTICA sem que os critérios BÁSICOS de escolha dos Candidatos informados no livro "Meu País" sejam implantados! Não existe Político que não seja corrupto hoje no Brasil. 

            O senhor quer se tornar um CORRUPTO aos olhos do sofrido POVO BRASILEIRO que Deposita suas esperanças em pessoas como o senhor? 

            MINHA LUTA é para o POVO BRASILEIRO SABER ISSO e dá CABO à OAB! 

            Desde já Agradeço sua intenção em buscar a verdade.
            Como estou me comunicando com um funcionário público para o bem público que é a Denuncia de membros da OAB, digo, Advogado, Delegado, Membro do Ministério Público no descumprimento de uma Ordem Judicial, em seguida Publicarei esse e-mail no meu Blog Flight Safety by Roberto Milán, link robertomrmilan.blogspot.com pois, nós aviadores temos sido vítimas dos Membros dessa Organização Criminosa chamada OAB infiltrados em todos órgãos do Estado Brasileiro. Inclusive fomos agora obrigados a trabalhar sem atrasos para evitar perdermos a nossa licença de voo.(Como reclamar no Poder Judiciário inundado pelos membros da organização criminosa OAB?)

            Onde fica Presidente Joaquim Barbosa, o seu direito e o direito do POVO BRASILEIRO de voar com segurança?

            Onde fica a Segurança de Voo da Aviação Civil Brasileira na Mão de um Corrupto como o Procurador Rodrigo Di Grandis que PROTEGE os interesses da Boeing, Air Bus, Embraer e outras e não defende os interesses do POVO BRASILEIRO que paga o salário desse corrupto Procurador?

            Link dessa Publicação:http://robertomrmilan.blogspot.com.br/2014/07/o-povo-brasileiro-sabe-que-em-uma.html

            Santa Maria,12/07/2014.

            Roberto Milán

quinta-feira, 15 de maio de 2014

Aviadores! Os garis do Rio são mais inteligentes que vocês?

Link desse Artigo:http://robertomrmilan.blogspot.com.br/2014/05/aviadores-os-garis-do-rio-sao-mais.html


Solicitei que os Hackers Amigos da Liberdade e Segurança de Voo enviasse esse email a todos os Pilotos das Linhas Aéreas!


Blogger Roberto Milán disse...
Roberto Milán
11:51 (Há 32 minutos)

para anonbrpt, aprigioperossi  (Foi cortado o complemento do endereço do e-mail por segurança)


Mostre a todos seus Amigos Aviadores e Pilotos!


Aviadores! Os garis do Rio são mais inteligentes que vocês?


Acredito que são, pois, conseguiram o que queriam e o Prefeito do Rio ainda teve que elogia-los.
Como eles conseguiram?
Fazendo justamente o que eu falei para vocês fazerem!
1º Não dá a minima para os SNA!
2º Fazerem a Operação Padrão ou a PARALISAÇÃO por tempo indeterminado no dia 06 de junho de 2014 começando as 00:00 horas:
3º Se alguém sofrer alguma coação (For Punido) automaticamente a operação padrão continuar aumentando a cada dia 1 minuto nos catorze inicial para cada hora de voo, se for paralisação, simplesmente continuem parados...
É tão simples como isso....
Deixem que eles me procurem e garanto a vocês que que teve a coragem de entrar em uma rua de apenas 8 metros de largura sabendo que iria ser morto e que não foi corrompido por uma quantia que vai de 2 a 6 Bi ano, não vai lhes decepcionar!
Apenas mandem com em um e-mail para os Anonymous anonbrpt@anonymousbrasil.com e para aprioperossi@hotmail.com o quanto que voces querem de aumento para dezembro, sim, dezembro, pois, é importante agora buscar a segurança de voo.
Não esqueçam que a maior conquista na segurança de voo foi a rotina operacional e essa foi colocada para o alto pela Anac quado a Anac agora ameaça tirar as carteiras de aviadores que atrasarem, bem, eles vão dizer, só para aviadores da executiva e particular. Eu pergunto para vocês. Se esse caras errarem por não cumprirem a rotina operacional, eles não podem colocar vocês da comercial em risco?
Eles não são Aviadores como vocês!
Senhores Aviadores, Eu não posso acreditar que os GARIS do Rio são mais inteligentes que vocês para fazer serem respeitados só usando uma arma.... A UNIÃO Absoluta por um único fim! A Segurança de Voo!
Nenhuma Aeronave pode voar sem Pilotos e Mais se vocês fizerem o que estou lhes Propondo, logo logo os demais pilotos do Mundo saberão e farão o mesmo, então as aeronaves que vocês estão voando terão mais segurança!
Sei que vocês são mais inteligentes que os Garis do Rio e não sentirão medo, pois, vocês se lembrarão o que eu tenho passado com minha família pela segurança de voo e nunca desisti, mesmo quando VOCÊS me abandonaram a 2 anos atrás e eles tentaram me colocar em um Hospital Psiquiátrico, mas, Deus me salvou para hoje eu pedir a ajuda de vocês.
Não teri como saber se vocês estarão comigo, visto que não poderi ir ao aeroporto como eu ia em São Luís ver que as aeronaves chegavam exatamente 45 minutos atrasadas, mas,Deus estará com vocês!
Amigos, pensem, se as autoridades tem tanto medo que o Povo Brasileiro saiba sobre mim e minha família, é porque eles, as autoridades quer do Executivo, do Legislativo, Judiciário, da Mídia, as entidades como sindicatos, associações, OAB, todos, sabem que eu tenho muito a dizer ao povo Brasileiro e para isso fiz o Livro "Meu País" que muitos de vocês já leram.
Por que não me prenderam? Simples, não cometi CRIME algum! Pelo contrário, sou junto com minha família vitima de Crimes Gravíssimos contra a humanidade, tiraram e mataram minha cunhada do Hospital Universitário de Santa Maria, para me atingir e fazerem eu desistir, tiraram minha esposa de dentro da Universidade Federal de Santa Maria no Curso que ela tinha passado, mas, eu não parei, pois, eu acredito em Deus, acredito na verdade, acredito nas forças físicas que fazem nós AVIADORES sentirmos o que ninguém senti
Amiguinhos, não somos pilotinhos de recreação, somos AVIADORES responsáveis por vidas mil. Não somos seres humanos comuns, Somos AVIADORES! Mas, eu lhes Pergunto, Vocês estão se comportando como AVIADORES! Eu não posso dizer NEM que estão se comportando como GARIS, pois, os GARIS demonstraram ser mais que Vocês!
Não tenho tido retorno dos Hackers que acreditam na VERDADE (que estão me ajudando e não estão Ganhando nada por isso, Apenas Amam a Liberdade, a Verdade, o Bem dos outros, não são Pagos e muito bem pagos como vocês pelas pessoas que acreditam que vocês são sérios) acredito que para eles não serem pegos, apesar que eu só estou sendo protegido por eles, não pedindo a eles que façam coisas contra a lei, Apesar que por dentro de mim é só o que sonho, pois, o POVO Brasileiro e mundial tem que saber como a BOEING, Air Bus, Embraer e outras tem força para fazer nossas instituições serem apenas BONECOS na Mão dessas CORPORAÇÕES.
Então senhores não sei se tecnicamente eles podem mandar esse e-mails para todos vocês, por essa razão eu publicarei em meu Blog Flight Safety by Roberto Milán, inicialmente no comentário e depois na pagina principal.
Neste momento o Hotmail do senhor Gate me tirou o meu Hot mail robertomrmilan@hotmail.com que é o meu e-mail oficial.
Por essas razão eu peço que vocês os que lerem isso, passem a todos AVIADORES e pilotos que conhecem e assim, quem sabe seremos AVIADORES respeitados como GARIS e quem sabe como AVIADORES!
Na Bíblia sempre está escrito; E Deus endureceu os Corações, e Deus amoleceu os Corações! Espero que Deus tenha amolecido os corações de vocês COMPLETAMENTE, não Parcialmente como fez de UNS!
Acredito que ninguém tenha a Dignidade e a MORAL de AVIADOR para propor algo como o que propus a vocês como eu!
Olhem o que fiz e não sou mais ser humano que vocês!
Tenho chorado mais que vocês para suas famílias de suas tripulações e seus passageiros não chorem!
Que nossa Profissão seja bendita para sempre assim como nosso Deus Pai, Filho e Espirito Santo!
Falo com Vocês após dia 20 de junho de 2014 ou quem sabe antes, se vocês se tornarem AVIADORES RESPEITADOS pelas Autoridades!

Roberto Milán!

segunda-feira, 12 de maio de 2014

The civil aviation authorities of Brazil ANAC is coercing the pilots not to delay flights and a pilots delay flights it may lose the permit to fly.

FW: The civil aviation authorities of Brazil ANAC is coercing the pilots not to delay flights and a pilots delay flights it may lose the permit to fly  Do you feel safe with responsibility for the airspace of the Brazil authorities like these.  So things are

From: robertomrmilan@hotmail.com
To: communications@eurocockpit.be
Subject: The civil aviation authorities of Brazil ANAC is coercing the pilots not to delay flights and a pilots delay flights it may lose the permit to fly Do you feel safe with responsibility for the airspace of the Brazil authorities like these. So things are
Date: Mon, 12 May 2014 18:07:36 +0000




From: robertomrmilan@hotmail.com
To: aprigioperossi@hotmail.com; anonbrpt@anonymousbrasil.com
Subject: The civil aviation authorities of Brazil ANAC is coercing the pilots not to delay flights and a pilots delay flights it may lose the permit to fly Do you feel safe with responsibility for the airspace of the Brazil authorities like these. So things are
Date: Mon, 12 May 2014 18:02:45 +0000

The civil aviation authorities of Brazil ANAC is coercing the pilots not to delay flights and a pilots delay flights it may lose the permit to fly 
Do you feel safe with responsibility for the airspace of the Brazil authorities like these. 
So things are happening here in Brazil! 
The pilots are preparing to make a standard operation! 
That is the reason of such a penalty of Brazilian authorities! 
Because of the Standard Operation is Unsafe flight in Brazil and worldwide. 

Pass this to everyone you know. 

Roberto Milán

As autoridades da aviação civil do Brasil ANAC está coagindo os Pilotos a não atrasarem os voos e se um pilotos atrasar um voo ele pode perder a licença de voo
Voce se sente seguro com autoridades responsáveis pelo espaço aéreo do Brasil como estas.
Assim as coisas estão acontecendo aqui no Brasil!
Os Pilotos estão se preparando para fazer uma operação padrão!
Essa é a razão de tal penalidade das autoridades Brasileiras!
O Porque da Operação Padrão é a Falta de Segurança de voo no Brasil e no Mundo.

É provavel que os Pilotos parem totalmente de voar para evitar que percam suas licenças de voo ou que haja acidentes aéreos!

Repasse isso para todos que voce conhece.

Roberto Milán

quarta-feira, 16 de abril de 2014

segunda-feira, 7 de abril de 2014

The FLY by WIRE Aircraft Automation Brings SECURITY?

{ Read this entire article until the end!

Read the "comentários " commentaries too;

See my book ( My Country ) by Flight Safety by Roberto Milán !

Link http://robertomrmilan.blogspot.com.br/2014/03/meu-pais.html

Use Translate Site}

 

Automated aircraft are safe or MUST APPEAR SAFE !

The Fly by Wire Aircraft Automation Brings SECURITY?

Several Airmen who were put out of the World Civil Aviation System because they have been GUILTY of catastrophic failures in the aircraft OCCURRED Automated , one of the clearest examples is the AirBus air crash in southwestern France when one AirBus made a low pass over a Runway and the onboard computers did the aircraft go into Alpha Mode condition, this Alpha Mode condition did not allow the pilot to increase the power of the engines of aircraft AirBus to avoid that Air Crash.

Link to video of the air crash: http://www.youtube.com/watch?v=x3JOLJgOqss

ALSO there were multiple events with aircraft Fly by Wire, that literally took command of the pilots to follow programs entered on their computers in order to ensure some limits " Security ", in these cases , the " Fly by Wire" electronic system replaces the pilots in the command of the aircraft just when the Fly by Wire understood that moment was safety and the pilots become literally passengers that can do nothing  to avoid a potential  air crash during  all time that the Fly by wire was in the command of Aircraft

Take a good look: Aircraft Fly by Wire following computers that are inserted into the computer program in the same way that are inserted into the computer program in any personal computer (example of the Fly by Wire programs, is that when the pilot makes a curve with wing angle of inclination that exceeding 30 degrees, the computer (Fly by Wire) takes literally the COMMAND of the aircraft from the pilots).

Who must  guarantees that cannot be entered in the Electronic System Fly by Wire of an aircraft, one ( virus ) computer program , which make the aircraft follow a new route from a geographical coordinated and/or  X altitude crossed.

So an international terrorists hijacked can put one (virus) computer program in side of the Fly by Wire electronic system, when the aircraft is on the ground, such viruses can be inserted through a pen drive, DVD or similar devices, when the aircraft is flying through electronic data signals coming from satellites and / or stationary transmitting terrestrial stations , these data transmissions happening today in real time and the same way, the aircraft send some data.

So the above exposed is not science fiction , it is real today , remember the Air France flight 447 , see video link : http://www.youtube.com/watch?v=NrsGfLAKEYs

As for a stranger to have access to the aircraft, see:

AA Flight 587 ! The " LARGEST SABOTAGE " in the History of the World Civil Aviation !

 Link : http://robertomrmilan.blogspot.com.br/2012/06/aa-flight-587-largest-sabotage-in.html

When speaking of hackers, nothing is impossible!

As we can be seen , today the Fly by Wire System ( the last generation aircraft are equipped with this system ) is able to take command of the aircraft from the pilots and the pilots do not have as get back the control of  aircraft until the system Fly by wire finds that it moment  is safe to deliver the command back to the pilots .

So I ask:

Will be if the aircraft cannot be hijacked by electronic souse, what you thing about it? This crime already happened?

It is NOT true, hacker Jim?

Think about it dears readers!

Link or this Article:http://robertomrmilan.blogspot.com.br/2014/04/the-fly-by-wire-aircraft-automation.html

Roberto Milán

 

 

 

See Now Why They Want to Killer me and my Family!

http://robertomrmilan.blogspot.com.br/2014/03/hacker-jim-you-lost-i-am-alive.html

 

 

 

Please, help me and my family, the people that do not want the protection of the Flight Safety wants to kill us, please show the true cause of TAM in Congonhas, Brazil and Air France 447 air crash in Brazil.


See Now Why They want to Killer me and my Family

AA Flight 587! The “LARGEST SABOTAGE” in the History of the World Civil Aviation!
Air France flight 447 that killed 228 people!!! What did happen ???
.

THE AIRBUS INDUSTRY MUST STOP TO GUILT THE PILOTS OF ALL AIR CRASHES INVOLVING A AIRCRAFT MADE BY AIRBUS INDUSTRY.


NOTICE TO THE VISITOR THAT READ IN ENGLISH.

Interview in TV Record about RMAP application Version in English

Explanation about RMAP Version in English

@RMAPTAM , This is my Twitter Address , Clic more than one time to reach my Twitter, due to the Censure over me.

Roberto Milán Facebook 

Put my name Roberto Milán in Facebook and you will reach me.
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Videos About:
  
Air France flight 447 that killed 228 people!!! What did happen ???
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http://www.youtube.com/watch?v=NrsGfLAKEYs
.
Explanation about RMAP, The True Cause of the crash of TAM, that Brazilian Air Authorities are Censoring;Version in English.
.
http://www.youtube.com/user/hackershacal#p/a/u/2/KCBwuMgqQss
.
Interview in TV Record about RMAP application Version in English.
.
http://www.youtube.com/user/hackershacal#p/a/u/1/XX_lH31rZuo
.
Recognized of Brazilian Air Authorities about my Discoveries.
 Email received from ANAC:
From: sie@anac.gov.br To: laurenbrocardo@hotmail.com CC: katia.portella@anac.gov.br Date: Thu, 8 May 2008 14:28:57 -0300
Subject: RES: Agora eles sabem o porque do acidente da TAM, Temos que enfrentar a verdade. (CONTINUAÇÃO)
Prezado Sr. Roberto Milán Acusamos o recebimento de suas informações e agradecemos a sua prestimosa colaboração. Seu relato está sendo devidamente encaminhado para a Área Técnica especializada do assunto, que tomará as providências cabíveis quanto ao tema em pauta. Todas as informações serão analisadas pelos nossos especialistas, que irão reformular todos os procedimentos afim de sanar as falhas pelo senhor apresentadas.
Grata, Kátia N. Portella Nunes
Gerente Técnico Superintendência de Infra-Estrutura Aeroportuária-SIE Agência nacional de Aviação Civil- ANAC
Translation:
Subject Res: Now they know the why of the TAM air Crash.
 We must to face the truth. (CONTINUATION)
“Dear, Mister Roberto Milán, We inform that we received your informations and thanks your very important collaboration. Your information is being very carefully send to the technical Area of Specialized Subject , that all correct providences for this subject that you sent to us will do. Every informations will analyzed by our experts, that we will reformulate all procedures with the intention of put end of all failure by you show up to us.
Thank you,”


E-mail sent to several journalists.

Dear journalist, follow more information about the safe method of landing aircrafts and others discoveries,
I started to fly very young. It was my dream since I was a little boy. This dream I realized. In the beginning I worked in little air companies and no longer I started to work in TAM and after Rio Sul from the Varig Group, two important Brazilian air companies, flying jetliner. In 1999 emerged the opportunity to fly in Europe, so I went to Portugal to work in Portugalia company flying to all Occidental Europe. In 2003 I came back to Brazil and I made a course of agricultural pilot then I began flying this category of flight. In 2007 when occurred the fatal accident with TAM flight 3054, I noticed that something was missing in order to guarantee a safety landing. Then I invented a safety method of landing that I called RMAP- Running Missing Approaching Point. At that moment I started to make public it on the web, specially in orkut communities of airplane pilots. However, some people that for some reason, maybe economics reason, started to tarnish on my reputation saying lies about me on the Internet. In order to discredit me. These people also called me many times to threat me of lost my pilot licenses and my life, I have to cancel my phones to have some peace. In 2008 I got a job in a air company called TAF, that company sent me the ticket to go to Fortaleza where is its operational base. Nevertheless, all of a sudden the TAF canceled my admission. Last year a captain that is my friend, who was working in TAF that time, told me that my admission was canceled because of pressure of the group that is interested to hide the RMAP. Still in 2008 the ANAC - Brazilian National Civil Aviation Agency recognized my invent as a necessary change to do, but also ANAC surrendered to the pressure. But beyond of the “RMAP”, I discovered the probable cause of Air France air crash in the Atlantic Ocean in the cost of Brazil with 228 people on board. This discovery is about the effect of the Magnetic Inductance in the system Fly by Wire “FBW”, just because in the aircraft that fly using the “FBW” system, the flight controls and the engines control is being controlled totally by a Electric-Electronic system and if a thunderbolt reaching the aircraft the “Faraday Cage”, just protect it from the electricity that pass around the aircraft, however do not protect the aircraft and all system FBW from the magnetic inductance from the thunderbolt and the result of this is the fuse of part of the “WIRE”
interrupting the connecting between command from Pilots to the Flight Command Surface and the Engines Regime Control. As a result we have a uncontrolled aircraft flight, so is very necessary that the aircraft using FBW system has a alternative system control to the air control surface and the engines regime control without any kind of Electric-Electronic System, just it! And every aircraft using FBW will be very safety, but NOW is very unsafe operation in “thunderbolt condition” with this aircraft using FBW system . I also invented the “BACS” - Bird Anti-Collision System, this system permit that the birds be put out of the flight aircraft track, avoid that happen any air crash like that happened in New York, when the US AIR aircraft landed on the River with 154 on board due to both engines was stopped by a bird injection. This System using the electro-magnetic source, it is like a radar, but do not receive the flash back from the electro-magnetic source sent in front of aircraft track.
Until now I am fighting for my survey and my dignity, until today these people oppress me all the ways you can imagine. Besides, they threated to provoke the lost of my wife job through hacking the system of the place that she works, in fact they already invaded our computer system many times, so much, that I desisted to access the Internet from may computer. These people wish that my wife lost her job considering that if I don't have money will be easier they shut up me. I have a little child of nine years old, and I need to protect me and my family, but how?
Furthermore the Brazilian justice was corrupted too, by the way, who am I to fight alone against these powerfull system. As a matter of fact, in few words is impossible to explain all the things that me and my family is suffering. Until today I am unemployed and I know that many other airline pilots are convinced that the RMAP is primordial and it will avoid accidents and save lives.
Thank you very much for your attention and God bless you,
ROBERTO MELO RODRIGUEZ MILÁN ( my Brazilian name) or
ROBERTO RODRIGUEZ MELO (my Spanish name)
(Pilot with flight experience in Brazil and Europe with almost 10 000 flight hours)
Brazilian Airline Transport Pilot - Airplane Number 5193
European Airline Transport Pilot – Airplane number 1526
Owner of blog Flight Safety by Roberto Milán: http://robertomrmilan.blogspot.com
Address: Rua Barão do Triunfo, Nº1715, Centro – Zip Code 97015070,
City: Santa Maria, Rio Grande Do Sul, Country: Brazil
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You can see some article about my Discoveries

Flight Safety is more important than Any Aircraft
RMAP is Runway Missing Approaching Point, Just Because, The Aircraft doesn`t reaching Low Speed less than 80kts, so the Aircraft will do the Missing Approaching Procedure and no full stopped land, if the Aircraft when reach the RMAP Signer with low Speed, LESS than 80kts, it will do full stopped land and waiting the time ANOUGH to VMBE (Maximum Brake Energy Speed) and to start a new departure Procedure, Just it. And you don`t Forget!!! Flight Safety is Air Security, if any Aircraft is not Safety, must to be Grounding, just it…
It is so easy… If the Aircraft doesn`t have limitation enough, It will not be Homologate RMAP. Flight Safety is more important than Any Aircraft; The Aircraft must to get good limitation of the Maximum Brake Energy Speed, just it!!! Flight Safety is Air Security, if any Aircraft is not Safety, must to be Grounding, just it…
Roberto Milán
RMAP SIMPLES MATHEMATIC CONCEPT
RMAP is a runway missing approaching point that is equal the runway land length available minus maximum land weight V1 length running by the aircraft minus 300 meters plus the length running by the aircraft due the lost of time to take action.
RMAPjm = LDA – [ MLWV1 MappflapLT – (300m + X)]
Roberto Milán.

SIMPLIFIED RMAP FORMULA

FORMULA RMAPjmappflapm
( RMAP to Jet aircraft using missing approaching flap without ACRT )
RMAPjm = RWLT – [ MLWV1MappflapLT – ( 300m + X)]
or
RMAPjm = LDA – [ MLWV1 MappflapLT – (300m + X)]
RMAPj ( RMAP to Jet aircraft using missing approaching flap without ACRT )
ACRT ( Automatic Closing Reverser with Thrust power )
LDA (Land distance Available)
X { Meters (m) lost to close the reverser and reaching full thrust power}
M ( Maximum )
LT ( Length )
L (Landing )
W ( Weight )
m (Meter)
Mappflap (Missing approaching flap)
The correction of runway contamination and another correction more are in the V1 values. Something more can be including for an other proposal.
Roberto Milán
The PHYSIC laws are better than worst engineer
BXXXXX - As an engineer? Honestly? the A380 has been the best working experience for me.
(Just if you are really an engineer: Why you and your friends Didn`t Answered me how you and your dear Friends do to avoid the Magnetic Inductance Caused by a FLASH OF LIGHTNING or THUNDERBOLT? Why you and your Friends put me out of the Airbus Community without any question or argue about this really Airbus Problem! The impossibility to avoid the Magnetic Inductance Caused by a FLASH OF LIGHTNING or THUNDERBOLT? Why you and your friends are doing censure about the Airbus and The impossibility to avoid the Magnetic Inductance Caused by a FLASH OF LIGHTNING or THUNDERBOLT? . The PHYSIC laws are better than worst engineer!
I Am published this information in Another Communities in English.) .
Roberto Milán
Flight by Wire, won`t be Working Future, The Electromagnetism was forgetting by the ENGENERS.
. The Electromagnetic Induction shows up in each metallic surface look like metallic wire that takes electric inputs through itself to a Servo that transform this electric energy to hydraulic energy and from this to mechanic Energy to command the Aircraft Flight Controls Surfaces. Like is in case the high electric discharger a Big Magnetic Arc perpendicular the electric flux (OR CHARGER) so strong as the electric flux will appear to make a so big as the electric charger ELETROMAGNETIC INDUTION that is a BASIC FACTOR to Transform Magnetic energy to Electric Energy. The System that use the metallic surface or wire (to takes electric inputs through itself to a Servo that transform this electric energy to hydraulic energy and from this to mechanic Energy to command the Aircraft Flight Controls Surfaces) is vulnerable to a
ELETROMAGNETIC INDUTION and this fact do this System be UNSAFETY to Be The Unique Base System (FLIGHT by WIRE) to leader the Aircraft Flight Control. . I request that, Any Electric Doctor OR Engineer or Air Authorities that Show to me where is a System to Protect a Electric System (FLIGHT by WIRE) from a ELETROMAGNETIC INDUTION. . Considering this fact, I suggest the Engineers and the Air Authorities that to save the Aircraft using (Flight by Wire) this kind of Flight leader Controls to put paralleling with this (FLIGHT by WIRE)a conventional leader Control with cable like WAS using Before the (FLIGHT by WIRE)
Roberto Milán
About the Air France Air Crash I think that:
About the Air France Air Crash I think that it has a Great possibility that the Aircraft loss the Air control due to a Magnetic Inductance caused for a great flash of lightning that passed close or touch in the Aircraft, but it is just a possibility, the law of the magnetic Inductance show for us that it is completely possible. The Aircraft that is using the system FBW is not protect from the magnetic inductance caused for a great flash of lightning, it is a fact. Faraday cage protect the Aircraft just against the Electrical charge, but no against the Magnetic Inductance caused for a great flash of lightning that it will create a great Electrical Charge in the wires inside or the Aircraft and it will break the wire, and all this System FBW will stop and if the Aircraft has parallel System FBW, all can be stop and the Aircraft will lost all control including the FADEC System too… It is what I think About this Air Crash, but is clear that never will be the official Cause…Never they will find the CVR and FDR, Never we will know where is this CVR and FDR, this is the law of the more stronger, the people that just wants money, just it…
For them, Flight Safety is joke…
Roberto Milán
The PHYSIC laws are better than worst engineer
BXXXXX - As an engineer? Honestly? the A380 has been the best working experience for me.
(Just if you are really an engineer: Why you and your friends Didn`t Answered me how you and your dear Friends do to avoid the Magnetic Inductance Caused by a FLASH OF LIGHTNING or THUNDERBOLT? Why you and your Friends put me out of the Airbus Community without any question or argue about this really Airbus Problem! The impossibility to avoid the Magnetic Inductance Caused by a FLASH OF LIGHTNING or THUNDERBOLT? Why you and your friends are doing censure about the Airbus and The impossibility to avoid the Magnetic Inductance Caused by a FLASH OF LIGHTNING or THUNDERBOLT? . The PHYSIC laws are better than worst engineer!
I Am published this information in Another Communities in English.) .
Roberto Milán
AIRBUS RESTRICTION OPERATION
V Commitment for Full-stop Landing Landing incidents and accidents clearly demonstrate that after the thrust reversers have been deployed (even at reverse idle), the landing must be completed to a full stop, as a successful go-around may not be possible. The following occurrences have resulted in a significantly reduced rate of climb or in departure from controlled flight: • Thrust asymmetry resulting from asymmetrical engine spool up (i.e., asymmetrical engine acceleration characteristics from a ground idle level); • Thrust asymmetry resulting from one thrust reverser going to the stow position faster than the other one; and, • Severe thrust asymmetry resulting from one thrust reverser failing to re-stow.
(Airbus)
(As you can see, the missing approaching procedure is impossible today after the reverse be open in Airbus aircraft, Boeing Aircraft between an others Aircrafts, This Operational Restriction of this Aircraft make us put in our minds, so much important and Urgent is the necessity to be homologue the “RMAP” .When it happen, will be remove all restriction from the missing approaching procedure from the Aircraft after the reverse be open.
The Base of Flight Safety is “Do Not Continue The Unsafe Maneuver” today is completed unsafe all land procedure around the world until the RMAP be applied. )
Roberto Milán
"BACS" (Bird Anti-Collision System)
 This is a very simple System and very efficient to protect the Aircrafts and their Passenger against birds strikes: Let’s go to see how this invent works: Considering that when somebody or some animal come to intercept us and we want to alert it, in principle, we make some kind of noise and this interception is avoided; The principle of the BACS is exactly the same, but, it used radios frequencies or the same Microwave like is used in Metrologic Aircraft Radar.  Let`s go to consider a Ordinary Metrologic Aircraft Radar project to detect metrological layer or (rain or snow) precipitation during the flight. This equipment turn on the transmission equipment that send radio Frequency with High Power, this radio frequency sending no take more than a microsecond, But, in the case of the BACS, it is twice more powerful than the Ordinary Metrologic Aircraft Radar, with start Power of 200W and it use this frequency to remove of the Aircraft track the birds, however, different of the Radar, the BACS doesn`t turn off the transmission equipment to turn on the receptor equipment to receive the returning frequencies from the target, just because in case of the BACS, it just have the transmission equipment. The radios waves travel in Light speed, about 300.000km/s, this conclusion, send us to observe that the BACS will alert the bird about the Aircraft with time enough to get out of Aircraft track and avoiding a bird strike, due to the BACS Antenna every time will be adjusted to transmit the radios frequencies in the Aircraft successive trajectory, so every time the Aircraft will be passing for a Clear bird Track. . UHF frequencies from X000 until 1X000MHz will be used; The
transmission equipment gives radiofrequencies or microwaves like inputs electromagnetic modulated in high power that is sending in direction of the target ( or in front of Aircraft successive trajectory); During the propagation to the air, the electromagnetic radio frequency goes on in form of cone until reaching the target that will be compelling to get out in front of the Aircraft successive trajectory, because the power will be more stronger in the center of the arc electromagnetic radio transmission than in the periphery of this Arc Electromagnetic radio transmission. . It will be used radiofrequencies (MHz-million of Hertz until hundreds of million); so, we can see that the BACS just will send electromagnetic radio transmission in front of the Aircraft successive trajectory to remove the birds with the radios frequencies more appropriated for the birds that is flying in the season of the year that the Aircraft is flying over this specific local, but, it will have a electromagnetic radio or microwave frequency ordinary for all kind of Birds Around All World. All these frequencies will be published in the Aerodrome Approaching Cards, Departure Cards and Area Cards, etc…
The BACS will be: . System 1 or “S-1” and System 2 or “S2”.
The System 1 or “S-1” - The Crew will select the appropriated frequency in the BACS´s console in accord with frequencies published for this overfly area by the Aircraft in the season of the year that it is happening and the Birds that is flying at that time in this local overfly will be removed of the Aircraft route.
The System 2 or “S-2” - This system will be connecting with the “S-1”; A navigation equipment type: GPS, OMEGA, INERCIAL, etc… that will get select automatically the appropriated frequency in the console in accord with the overfly are by the Aircraft and the season of the year that it is happened and the Birds that is flying in this local overfly will be removed of the Aircraft route. In this case will be necessary that the software of this equipment be updated, consequently the Birds that is flying at that time in this local overfly will be removed of the Aircraft route. But, it could be select the appropriated frequency like it is select in the “S-1”
Roberto Milán
Observation: sometimes I can not talk on my phones because the people that I mentioned before cut the line, but even so, if you need to talk to me, please call me or send me a email.
Thank you,
Roberto Milán
DO NOT FORGET!!!
 The BRAZILIAN AIR AUTHORITIES RECOGNIZED ABOUT MY DISCOVERIES! 

RMAP SIMPLES MATHEMATIC CONCEPT
RMAP is a runway missing approaching point that is equal the runway land length available minus maximum land weight V1 length running by the aircraft minus 300 meters plus the length running by the aircraft due the lost of time to take action.


RMAPjm = LDA – [ MLWV1 MappflapLT – (300m + X)]

Roberto Milán.

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As you can seeing, the BRAZILIAN AIR AUTHORITIES RECOGNIZED ABOUT MY DISCOVERIES! 

From: sie@anac.gov.br 
To: laurenbrocardo@hotmail.com 
CC: katia.portella@anac.gov.br 
Date: Thu, 8 May 2008 14:28:57 -0300 

Subject: RES: Agora eles sabem o porque do acidente da TAM, Temos que enfrentar a verdade. (CONTINUAÇÃO) 

Prezado Sr. Roberto Milán Acusamos o recebimento de suas informações e agradecemos a sua prestimosa colaboração. Seu relato está sendo devidamente encaminhado para a Área Técnica especializada do assunto, que tomará as providências cabíveis quanto ao tema em pauta. Todas as informações serão analisadas pelos nossos especialistas, que irão reformular todos os procedimentos afim de sanar as falhas pelo senhor apresentadas. 

Grata, 

Kátia N. Portella Nunes 
Gerente Técnico Superintendência de Infra-Estrutura Aeroportuária-SIE Agência nacional de Aviação Civil- ANAC

TRANSLATION: 

Subject Res: Now they know the why of the TAM air Crash.
We must to face the truth. (CONTINUATION)

“Dear, Mister Roberto Milán, We inform that we received your informations and thanks your very important collaboration. Your information is being very carefully send to the technical Area of Specialized Subject , that all correct providences for this subject that you sent to us will do. Every informations will analyzed by our experts, that we will reformulate all procedures with the intention of put end of all failure by you show up to us. 



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Thank you,”


Now I say!!!

Please, help me to save livies.

Just show it to everybody that you Know.

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Roberto Milán.